Репутацията в Armored Warfare


Кой не мечтае за идеалния екип? Именно такъв, където основните бойни танкове действат едновременно, фокусирайки огъня си върху нужните цели, артилерията прикрива надеждно, а бързите машини доставят данни за противника? Но, за съжаление в случайните боеве танкистът може да разчита само на себе си и своите умения. Как да стане така, че според резултатите от сраженията, всеки да получава според заслугите си: дори при загуба героите да получават награди, а хитреците, които са прекарали битката, стоейки тихичко в някой далечен ъгъл на картата - да си получи заслуженото. Това ще стане с помощта на системата за репутация. За нея ни разказват разработчиците на Armored Warfare от Obsidian Entertainment:

"Навярно, на всеки от вас е позната ситуацията, при която боят е в разгара си, вашият отобор почти побеждава и някой става от компютъра и вие губите. Макар че сте се старали и сте играли добре в края получавате мизерна награда. Ние в Obsidian Entertainment смятаме, че добрата игра трябва да бъде наградена независимо от изхода на боя, затова създадохме особена система за прогрес."


Какво е това репутация?



Репутация може да се нарече най-важната валута, необходима за прогреса. За да разблокирате нова техника и да получите достъп до по-високите нива, вие трябва да печелите репутация на своите машини. Освен това тя ще бъде нужна за разблокирането на допълнителни възли като двигатели, оръдия, боеприпаси и т.н. 

Има два вида репутация. Основната и привързана към всяка конкретна машина и се използва за откриване на възли и следващия модел в клонката на развитие. Общата репутация може да се използва за развитие на всяка от вашите машини в гаража. Пет процента от репутацията, спечелена във всеки бой, автоматично се превръща в обща.

Когато играчът спечели половината репутация, необходима му за откриване на техника от следващото ниво, неговата машина получава "професионален" статут. Когато скалата на развитие се запълни на 100%, тя става "елитна". "Професионална" техниката става когато сте й разблокирали достъпа до всички видове възли. Този статут е важен за откриването на някои определени модели, които изискват предидущата машина да е получила професионален статут, за да бъде открита. Елитният статут ще ви помогне да откриете една или няколко машини от следващото ниво. Освен това за премиумна валута, спечелена на елитната техника, всичката репутация може да се преобразува в обща. 


Получаване на репутация



Репутация може да спечелите при участието си в боевете. За добра игра вие ще получите повече точки, макар че и изходът на боя все пак играе роля. 

Основният начин да получите репутация е да стреляте по противника. Важно е да унищожавате целите, но по-важни са общото количество нанесени поражения. Играч нанесъл повече поражения по пет вражески машини, но не е унищожил нито една, ще получи повече точки от този, който е унищожил една, нанасяйки й решителния изстрел. Разбира се, ще има и бонус за унищожаване на машини, но общата ефективност ще е по-важна. Освен това, ако друг играч взриви танка, който вие сте полуразрушили, то вие ще получите бонус за помощ при унищожаване на танка. 

Репутация се печели за повреди на възлите или раняване на членове на вражеския екипаж. Този бонус престава да действие след първите две критически попадения. Това ограничение ще изключи ситуациите, при които играчите заради репутацията стрелят постоянно само по вражеските вериги на танковете, например. 



Леките машини печелят репутация по няколко различни начина. В частност, бързите машини са предимно разузнавателни. Те получават 75% от всичката репутация, която се натрупва от съюзниците им за пораженията по откритите от тях цели. С други думи, ако машина А е открила местоположението на цел със сто точки устойчивост и тази цел е била унищожена от машина Б, то машина Б ще получи репутация за нанасяне на 100 единици поражения, а машина А за 75 единици поражения. 
За нанасяне на поражения по колелетата или веригите вие ще получавате репутация вие също ще получавате репутация (отново в размер на 75% от пораженията нанесени с ваша помощ). Тези два бонуса са били въведени, за да се стимулира отборната игра, тъй като съвместната работа и координацията на действията са от особена важност за победата.


Репутация се печели и за завладяване на база. Самото завладяване носи малко точки, много по-важно е колко вражески машини са останали в строя. При осем "живи" противника, вие ще спечелите повече точки при завладяване на базата, отколкото ако я завладеете, но е останал само един "жив" враг.
Share on Google Plus

About De Dzin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар