Всяка машина в Armored Warfare ще бъде ръководена от командир и ще бъде обслужвана от екипаж, чийто състав се променя в зависимост от модела и вида на техниката. Всеки екипаж ще се използва само на конкретна машина и не може да бъде преместван на друга. Танкистите ще притежават определено количество умения, които ще се повишават с натрупания опит и нива. Колкото повече боеве има екипажът, толкова по-опитни ще са членовете му и по-ефективно ще управляват машината.
Командир е отделна бойна единица включена в танковия екипаж. За разлика от танкистите, той може да бъде преместван от една машина на друга. Той ще притежава своя биография, досие, портрет и т.н. Характеристиките му ще бъдат подобрявани от играча самостоятелно. Командирите ще растат по нива с натрупвания опит и ще натрупват точки, които ще се използват за увеличаване на някоя от характеристиките му. При достигане на ново ниво, играчът може да избира между две нови умения на командира и така да му създаде свой облик.
Примери за характеристиките на командира:
Морал (в англ. версия-Competency) — намалява шансовете за излизане от строя на членове на екипажа при повреда на машина.
Лидерство (в англ. версия-Leadership) — повишава нивото на владение на различни навици на членовете на екипажа.
Професионализъм (в англ. версия-Determination) — навик, повишаващ нивото на владение на уменията на зареждащия, ако командира съвместява тази длъжност с основната. Тази характеристика позволява още на командира да подменя излезлите от строя членове на екипажа.
Възприятие(в англ. версия-Perception) — увеличава отдалечеността на обзора на танка дотогава докато командира е в строя.
Навици на командира:
«Орлово око» — увеличава максималната точност на прицелването.
«Неудържим» (Uncontainable)— увеличава максималната скорост на движение на машината.
«Тактическа замяна» (Tactical change)— увеличава скоростта на презареждане.
Командирите ще притежават няколко десетки навици, от които играчите ще избират 8 необходими, за да създадат командира на своите представи.
Всеки един ще получи три командира при старта на играта. По-нататък броят им можеда се увеличи - може да наемате командири за игрална валута или пък при достигане на определени нива и за изпълнението на специални задачи.
Особености на командирите
Командирите имат своите нива на квалификация. Колкото по-близка е тя за дадена машина, толкова по високо е максималното ниво на подобренията, които ще са му достъпни и толкова повече точки от характеристиките за ниво ще получава той.
Универсални — командири, които могат да влизат в екипажа на широк спектър от техника. При старта на играта всеки получава трима универсални командира: за леки танкове, за бойни машини и изтребители на танкове, и за артилерия.
Ветерани — те ще управляват само техника от определено ниво. Тези командири ще имат голям запас неразпределени точки на старта и получават четвърта точка за ниво. Те ще са достъпни за игрална валута.
Специалисти — командири, ограничени, по правило на две нива от техника и една нейна роля. Те получават пет точки за ниво, а влиянието на навиците им на показателите на танка е значително по-високо. За получаването му трябва да се постигнат определени достижения или играчът да съответства на дадени параметри.
Майстори — редки и трудни за получаване Всеки един от тях може да управлява не повече от три модела техника, но влиянието им на показателите на машините е най-високото в играта. За ниво те получават по 6 точки при стартови 50. Получаването на такъв командир ще е огромно постижение и голям успех. Само играчи постигнали високи достижения и изпълнили специални задачи ще се радват на такъв командир. Освен това, за да си наемете подобен майстор ще ви трябва и голямо количество игрална валута, спечелена в боевете.
Изключителни - уникални командири, които можете да получите при специлни акции и мероприятия. Техните характеристики могат да се различават и да съответстват на всяко ниво на квалификация от универсален до майстор.
Повече подробности може да откриете на форумите на играта:
на руски и английски.
0 коментара :
Публикуване на коментар