Armored Warfare ще е безплатна в най-добрия смисъл


Armored Warfare е безплатна игра в най-добрия смисъл. Инвестирайки реални пари в играта, това няма да ви донесе превъзходство над останалите. Всичко, което купите, ще е с козметичен ефект или просто ще ви помогне да икономисате време. 

Да, в играта ще има няколко премиум машини, но те няма да бъдат по-ефективни от останалите от същото ниво. Това обеща Джошуа Морис, продуцент на Armored Warfare за САЩ в интервю пред рускоезичната версия на играта, чийто закрит бета тест е планиран за първата четвърт на 2015 г.



Armored Warfare е нов тактико-стратегически танков шутър, създаден от Obsidian Entertainment, посветен на съвременната бронирана техника. Играчът ще може да управлява машини от различни епохи - от 1950 г. до наши дни. Той ще се сражава по целия свят. 

Джошуа Морис обясни, че не се стремят да се конкурират с World of Tanks и War Thunder. Ние уважаваме работата на Wargaming и Gaijin. Но с това смятаме, че в този жанр има още простор за усъвършенстване и иновации. Съвременната война не е просто битка с нови машини. Това е съвсем ново ниво: днес техниката е значително по-бърза и смъртоносна, отколкото в епохата на Втората световна война. В наши дни технологиите са направили голяма крачка напред, а това означава, че можем да представим на играчите интересен геймплей и по-яки играчки. Ние искаме да привлечем голяма аудитория, но и играта да остава достатъчно хардкорна. Очакват се мисии за четирима играчи, които ще се обединяват в екип, воювайки срещу управляем изкуствен интелект. 

Планираме да въведем елементи, които ще направят играта още по-комфортна, например, специална система, която ще ви съобщава, че танкът ви е открит. Към открития бета тест се очакват над 60 бронирани машини да се появят в Armored Warfare. Това ще са всякакъв вид от основни бойни танкове до техника, подобна на М1128 «Страйкър».
За откриването на машина ще отговарят множество параметри, които трябва да направят играта максимално реалистична - т.е. огромен танк не трябва да се прокрадва незабележимо, а водещата непрестанен огън машина не би трябвало да е отбелязана като незабелязана. Въвели сме и обемна маскировъчна система, благодарение на която размерът на укритията и положението ви в тях ще играят важна роля. Ако се скриете в храсти, то няма да бъдете защитени, но ще бъдете скрити от определени ъгли на обзора. 

Не ни се иска да делим играчите на силни и слаби. Стремим се да създадем вариант, който да удовлетвори всички. В този момент сме се съсредоточили към това, потребителите да обмислят своите действия и да развиват навици за екипна игра. Добър пример е артилерията. Сега тестваме контрабатарейната война. Когато оръдието стреля, то ще се появява на вражеските радари. Така играчът ще трябва да избира - да продължи обстрела по противника или пък да се опита да унищожи вражеската самоходна артилерийска установка. Освен това за по-голяма ефективност на попаденията и скоростта на прицелването артилеристите ще ползват помощта на разузнавателните машини.
Боевете ще се водят в различни краища на света. Ще има и градски карти, и селски пейзажи. Благодарение на двигателя от Crytek ни очакват снеговалежи, пясъчни бури, мъгли и смяна на часовото време. Картите ще бъдат първоначално с размери 1,2 на 1,2 километра, но в бъдеще ще се появят с по-голяма площ. 
Share on Google Plus

About De Dzin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар